Wifeey

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av wifeey - 4 juli 2010 19:05

Har hunnit varit hemma ett bra tag nu , men Kajutan var helt underbart.

När vi kom dit så mötte vi mamma och pappa och Ulli och hennes sambo och syster och pojkvän och efter vi har joddlat en stund så går vi ner till vattnet.

Nere vid vattnet fick Milian och Dizel svalka sina fötter usch iskallt var det , men det tyckte inte Milian utan han ville rent bada , men det fick han inte!

     

Efter vattnet gick vi och kollade på de gamla båtarna , men det blev inte så långvarigt för Dizel var inte alls nöjd så vi bestämde oss att fika så det blev bortgjort och förhoppningsvis så skulle Dizel bli glad.

     

Först satt vi inne , men sen bestämde vi oss att sitta ute det var ju ändå så underbart härligt väder. Och medans vi sitter och fikar dyker också Markus upp.

Milian fick också smaka citron för första gången och det var ingen hit , haha

         

Förlåt för jag skrämmer er genom att vara osminkad och trött.


När vi alla var mätta och belåtna så ville barnen (Markus) hoppa hoppborg .

         

Efter hoppandet blev det hemgång och bada pool fick småpojkarna göra för det var ju SÅ varmt.

   

Efter denna underbara dag var slut gick jag och Milian hem och Milian somnade i sin vagn för han var SÅ slut , stackars liten. men kul hade vi och imorn hoppas jag att vi hittar på nya roliga saker. Nu ska jag äta upp min pizzabit och se tv och mysa med Honey .

    

Av wifeey - 4 juli 2010 10:58

 

Linne från Bikbok (gammalt)


 

Jeansshorts från H&M       

Av wifeey - 4 juli 2010 10:37

God förmiddag här har man varit vaken sen 8.00 och varit på morgonpromenaden med Paue.

Nu så ska jag och Milian ut och sparka boll medans vi väntar på att Dizel ska vakna så vi kan åka till Kajutan och fika :)


Vad hittar ni på idag?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards