Wifeey

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av wifeey - 8 juli 2010 21:57

Jag är för trött och lägga in bilder. De på bloggplatsen borde ha en snabbare system att ladda upp bilder på för det tar 40 år.


Men jag bjuder på en sommarbild på mig istället så lägger jag upp de andra bilderna imorn.


 

Av wifeey - 8 juli 2010 15:31

Usch är helt slut i skallen , det har varit full rulle hela dagen.

Ännu en underbar dag med Paue, Markus och Mimmi, vilket härligt gäng. Och det strålar verkligen om Paue då hon är med Markus,sötnöten.

Har tagit en massa bilder också , men dem lägger jag upp senare för nu ska jag , honey och Nataz promenera bort till Coop Bygg för att köpa en pensel till  Milian.


Catch u later

Av wifeey - 8 juli 2010 08:38

Goodmorning

Det är en underbar morgon att vakna till, solen lyser och det är varmt ute.

Jag ska snart ta och väcka min prins som sover än ,han har börjat ta sovmorgon nuförtiden .

När han har vaknat (som jag tror är när som) så ska vi äta frukost och fixa oss ordning.

För efter 10 någon gång ska jag promenera med Paue, Dizel, Markus och Mimmi ner  till Stadsfesten. Vi får se om det blir att Milian får åka en till karausell idag , han tyckte det var ju såå kul.


Nu hör jag någon ropa Mamma , titta så nu har min fina prins vaknat så bäst att ta upp honom medans han är på bra humör.


Hoppas ni alla får en toppen dag. Vi får se om jag hinner med en Dagens outfitbild innan jag far.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards