Wifeey

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av wifeey - 3 juli 2010 21:26

Morgonen började som vanligt med promenad , men den här gången fick jag och Nataz gå själva för Paue var i Luleå  

Efter promenaden städade jag köket och gjorde Cvapci (stavning?) som vi skulle ha med oss till badet. När det var gjort så packade jag det sista och sen var det bara ivänta Emma. Efter ett tag kom Emma och hämtade oss och körde upp oss. Det var lite mulet då vi åkte , men de hade sagt att de skulle spricka upp så vi sket i det.

När vi kom in till badet så tog vi en plats nära barnpoolen(Där Milian absolut inte ville vara) och medans Andreas packade upp bytte jag om på Milian och sen gick jag och han och badade. OJOJ vad han tyckte det var kul , men jag tror det roligaste var bubbelpoolen , OJOJ vad han skrattade och tyckte det var så kul då det darrade i hela hans kropp av bubblorna , haha skitsött.

Efter 4 timmar blev vi less (tyvärr var det då just solen hade kommit och var riktigt varm) så Emma kom och hämtade oss och körde hem oss där Milian direkt somnade i sin säng (han ville inte sova på badet)

                                                  

och jag och Andreas var också helst slut så vi la oss framför tvn och vi båda måste ha slumrat till för när jag tittar på klockan så är den halv 6 , PANIIIIIK så här länge kan vi inte sova har ju massa att fixa och sen middag blev det.

Efter middagen tog jag Nataz på kvällisen sen satt vi alla ute på balkongen och fikade kvällsfika och myste och då vi satt där ute så upptäckte vi att balkongräcket är löst och att SKEBO har fuskat med att sätta fast det så på Måndag blir det att ringa bovärden för så här ska det fan inte vara att lathet gå före säkerhet!


           


Nu ska jag och älskling se film och mysa , men det ryktas om att det ska bli dåligt väder imorn så vem vet kanske det blir mer bloggande imorn


Godnatt

Av wifeey - 3 juli 2010 21:03

Igår så började morgonen som vanligt med morgonpromenad med Paue och hundarna fast denna gång så följde Andreas och Milian med också , trevligt.

Efter promenaden så gick jag , Milian och Andreas ner till stan för att möta upp Emma och se om jag kunde hitta ett par jeansshorts eller en jeanskjol.


När vi kom ner till stan så gick jag och Emma till H&M för att se om hon kunde hitta en vit bikiniöverdel. När vi kommer dit ser vi i skyltfönstret en AS snygg jeanskjol som vi båda blev helt kära i .

Så vi går runt och letar efter den , men hittade den inte så vi går och fråga en personal och då säger hon att det är en barnkjol, attans då :(

Men då säger Emma Men du borde kunna ha den så smal som du är. Först tänkte jag Haha är du galen , knappast jag kan det.Men vi åker iaf ner till barnavdelningen och hittar kjolen samt ett par jeansshorts. Jag letar fram den största storleken jag kunde hitta och vet ni en sak  JAG KUNDE HA DOM! Haha , galet , men ändå bra för istället för att betala 300 kr för ett par jeansshorts betalade jag bara halva av det priset.

Sen i veckan så ska jag också köpa kjolen om den finns kvar.

 

Love them  


Efter stan så fick Milian bada i sin pool medans Andreas lekte lite .

Sen så kom också Malin och Garm och hälsade på och Garm fick också bada lite.

                       


Efter badet bytte vi om och fixade sen så grillade vi med Malin och hennes pojkvän.

Av wifeey - 3 juli 2010 20:59

Hej hej som ni har märkt så har det inte blivit lika mycket bloggande som innan och det beror på att SOMMAREN ÄR HÄR  och vi är mer ute än inne.


Ska nu några inlägg framåt skriva om våra små äventyr och självklart har jag tagit en massa bilder.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards