Wifeey

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av wifeey - 5 juli 2010 21:46

    Milian var superpigg och sprang runt och gjorde hyss. Sen så ville han klättra upp på fotöljen vi har och 2 sekunder så sov han så här, min lilla trötta prins.

Av wifeey - 5 juli 2010 20:18

 

T-shirt - Från Turkiet


 


 

Jeansshorts- H&M    

Av wifeey - 5 juli 2010 19:21

Det blev inge bad för mig och Milian för solen hade inte hunnit komma fram medans vi var hos mamma och pappa.

Nu är det sista fixat iaf till loppisen vi ska stå på imorn .

Herregud ska vara borta från Milian i 8 timmar, ojoj hur ska jag överleva :(

Men förhoppningsvis skulle Andreas och Milian komma och säga hej en stund så jag hoppas att det blir så.


Efter har varit hos mamma och pappa gick jag och hälsade på Ulli en stund och Milian fick springa på hennes baksida med dom andra barnen och utan blöja det tyckte han var riktigt skönt . Sen min prins har världens bula efter har slagit huvudet i Ullis balkongdörrskarm, men han grät bara några sekunder sen var det bortglömt.


När vi kom hem så grillade vi hamburgare och denna gång fick JAG grilla anars brukar det alltid vara Andreas som styr grillen , men idag sa jag åt honom att jag ville.


Nu när vi alla är mätta och belåtna så ser vi tv och jag ska nu ringa Emma och se om vi ska iväg och bada hundarna eller inte.


Jag lägger in bilder sen då jag har laddat kameran , den dog medans jag var hos mamma och pappa:(

Av wifeey - 5 juli 2010 08:26

Usch vad jag hatar måndagsmorgon man känner sig alltid sig så seg och trött då.

Jag ska snart ta och kliva upp ur min sköna säng , klä mig och sen ut på morgonpromenad.

Jag känner mig inte alls peppad för det för det regnar , men jag älskar min hund så jag gör det ändå! Jag förstår inte vad som hände med solen och värmen som skulle vara idag för jag ser då ingen jag till och med har kollat den enda vädersida som jag litar på , Yr.no och det brukar alltid vara rätt där , men inte idag .


Mamma ringde nu och ändrade tiden jag skulle vara hos dom , gud så skönt då slipper jag stressa och hon sa nu att solen och vörmen är påväg det skulle regna på natten och tidig morgon sen nu så är det på väg och spricka upp och jag hoppas att hon har rätt.


Jag hoppas också att jag och Milian kan locka med henne till falkträsket en stund så vi kan få bada lite , det hade inte varit helt fel.


Nu ska jag stoppa i mig något och äta sen bege mig ut med hunden, blogg you later.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards