Wifeey

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av wifeey - 12 juli 2010 23:40

Är helt slut i skallen och ska snart sova , men innan jag gör det så vill jag se tv , men min spenörd till pojkvän tillåter inte det så snart blir jag förbannad och stänger av hans jävla Xbox.


Har haft en trevlig promenad med Challe och hundarna sen på hemvägen jag förbi Paue och fick 2 alvedon (ibumetin) och så fastnade jag där ett tag fick också ett nagellack av henne ett neongult.


Ska kanske måla naglarna medans jag väntar på att nörden ska spela klart..hmm vi får se vad jag gör.


GODNATT!!


Av wifeey - 12 juli 2010 17:33

Nu har jag, Paue , Mimmi och  barnen varit och badat på Vitberget.

Det var riktigt mycket folk , men ändå träffade man inte på någon man kände. Det  var riktigt  härligt , solen värmde som satan och det kändes som att man skulle dö av värmutslag.

När vi kom hem så fick Milian också bada i sin pool ute på balkongen så nu är det superblött där ute , menkul hade han och det är ju huvudsaken.

         



Nu ska jag gå till frysen och kolla vad vi har som vi kan grilla är fett sugen på grillat idag.


Haha som ni märkte blev det inte så mycket städning!

Av wifeey - 12 juli 2010 09:26

  Mimmi och Markus


  Dizel och Milian


  Mimmi och Markus


 

 


 

  Milian och Joline


 

 

 

   
  

 

 

 

 

 

Av wifeey - 12 juli 2010 08:53

Ny dag på veckan och nya tag. Nu när det har varit stadsfesten så har det inte blivit så mycket bloggande för vi har mest hängt där hela dagarna.

Men nu är det över så nu ska jag bättra mig.


Idag på schemat står det långpromenad med hunden sen städa. Sen blir det en paus i städningen så Milian får gå till en lekpark och sen efter det blir det hem och fortsätta med städningen.


Vad hittar ni på idag då?


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards