Wifeey

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av wifeey - 7 juli 2010 20:10

Nu är vi äntligen hemma och mina fötter har nästan domnat bort av allt gående.

Jag upptäckte en sak idag och det är att jag tydligen har blivit riktigt höjdrädd speciellt då Parisehjulet stannade av och vi satt högst upp..PANIIIIK!

Men jag försökte hålla mig så lugn som jag kunde för att inte visa Milian.

Sen efter parisehjulet så åkte Milian och Oliva 2 karuseller tillsammans fast bilarna åkte de 3 gånger så det blev mkt karusell för Milian idag , oj vad han tyckte det var kul. Han tyckt det var så kul att åka att han blev jättearg varje gång det tog slut, lillplutten . Vi får se om han får åka någon i helgen.


                                       


Som ni ser så blev det en del bilder och jag har nu bara tagit ut några stycken det är dubbelt så mkt som har tagits idag , men jag orkar inte lägga upp alla .

Av wifeey - 7 juli 2010 13:35

Nu ska jag bara klä på mig och Milian sen ska vi bege oss ner till Stadsfesten som håller igång till på söndag. Milian ska idag få åka sin första karusell, spännande och se vad han kommer tycka om det.


Det kommer bilder och kanske någon filmklipp vi får se det blri en överasskning ;)

Av wifeey - 7 juli 2010 11:38

         


Av wifeey - 7 juli 2010 11:33

   

   


Milian satt och snackade och en sjöng en massa .

Sen när Nataz hade pussat honom råkade han bita sig i tungan , stackarn.

Av wifeey - 7 juli 2010 09:59

  Milian leker med mamma och pappas hund Pia

Av wifeey - 7 juli 2010 09:28

  Jag älskar dig av hela mitt hjärta  

Av wifeey - 7 juli 2010 08:25

 

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄNNEN!!

24 år blir du idag , nästan hälften till 50 hehe.

Hoppas att du inte röjer allt för mycket i himlen nu.


Vi kommer förbi din grav i eftermiddag med en blomma så vi ses då.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards