Wifeey

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av wifeey - 13 juli 2010 21:12

Har varit och hos Ullis så hon fick hjälpa mig och klippa tjompas (Nataz) klor.
När jag kom hem sov redan min prins, men efter ett tag vaknade han (han somnade utan välling) och ville ha flaska så jag lyfte upp honom och sen fick han ligga i min famn och äta flaska och medans jag åt hade vi ögonkontakt hela tiden och då jag sa "Mamma älskar dig min underbara prins" så smålog han och jag fällde några tårar av lycka , lycka över att ha världens finaste son.
Min kärlek till honom blir bara starkare och starkare . helt otroligt att man kan älska någon så här mycket.
Det är en underbar känsla att vara mamma.

 

Av wifeey - 13 juli 2010 13:00

Vad tycker du om att ha en halti på en hund?

Skulle du kunna tänka dig ha en halti på en hund?


Jag tycker Halti är helt suverän speciellt nu under sommar och min hund drar som en galning pågrund av löptikar (han är ej kastrerad) och jag är inte så stor så jag orkar inte alltid hålla emot.


Min hund är alltid lite tjurig i början av att ha den på sig , men dte går snabbt över fast det kan bero på att den är lite förstor den han har nu så jag ska ner i veckan och köpa honom en ny .


Tyvärr så tror många att han är farlig då han har den på sig för det förknippar haltin med munkorg , men det är absolut INTE samma sak , långt ifrån.


Då haltin inte tar någon skada så tycker jag att man kan ha en sån , men tyvärr finns det idioter som tror dom skadar sig då de har sån på sig , men så är det då inte fallet!


  Bilden är från Google

Av wifeey - 13 juli 2010 11:35

Så nu har man först följt emma sen varit ute på promenad.

Just när jag och Nataz kom till dörren började det regna så vi hade tur .

Det är perfekt att det är dåligt väder för nu kan jag äntligen städa för som ni har märkt har jag skjutit upp det rejält , hehe.


Jag ska diska klart middagsdisken sen ska jag ta toan och sätta igång en maskin.

Har funderingar på att ta bort torkskåpet och skaffa ett skåp för handdukar istället . Nu måste man in i Milians rum för att hämta en handduk eller så skaffar jag en byrå just utanför toaletten , vi får se vad som händer.


Nu ska jag sätta igång innan solen kommer tillbaka.

Av wifeey - 13 juli 2010 08:19

Godmorgon här startar man morgonen annorlunda idag. I vanliga fall är det morgonpromenad med Paue som gäller , men idag så blir det inte så . Emma ringde för en stund sen och berättade att hon var tillbaka i stan och kolla om jag skulle med och släppa hundarna så det ska jag ta och göra och efter det så ska jag gå morgonpromenad med Paue.


Sen ska jag försöka ta tag i städningen , men det är superbra väder ute idag så vi får se hur det blir med det , haha.


Har ni också underbart väder idag ? och isf vad ska ni hitta på?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards