Wifeey

Alla inlägg under juli 2010

Av wifeey - 30 juli 2010 22:16

ÄNTLIGEN så lever min dator igen tack vare Malins pojkvän , tusen tack!

Oh vad jag har saknat att blogga och läsa era bloggar. Sist jag kollade hade jag över 70 inlägg att läsa , men nu var det 2 dagar sen så det är säkert ännu mera nu .

Så  imorn så blir det att läsa bloggar och alla inlägg jag har missat och sen så ska jag svara på alla frågor i min frågestund.


Nu ska jag och älskling laga cevapcici .


Imorn sätts bloggandet igång på allvar igen.


Godnatt

Av wifeey - 27 juli 2010 17:19

Min dator mår fortfarande inge bra!

Jag hoppas verkligen att det går att fixa till idag för man känner sig lite handikappad utan dator . Som tex igår då skulle jag kolla efter en ny soffa och tänkte "oh jag kollar om blocket kanske har"  men kom snabbt på "nä det går ju inte , har ju ingen dator som fungerar"

Så nu inväntar jag att syster ska komma med henens externa cdläsare så jag kan fixa windows.

Wish me luck!

Av wifeey - 25 juli 2010 15:34

Jag vet att jag inte har bloggat på hela dagen , men det finns anledningar och den anledningen är att min sambo har varit så duktig och fixat virus till min dator , ren olyckshändelse var det , men jag har sagt åt han flera gånger att aldrig trycka på något han inte vet vad det är!

Så nu har jag försökt hela dagen att ladda ner ett virusprogram , men jag får knappt ladda ner det så det blir att formatera om hela datorn.

Jag återkommer då allt är fixat och då ska jag också svara på frågorna i frågestunden .

Av wifeey - 24 juli 2010 23:00

Efter 2 bajsbyten , en flaska välling, alvedon och har lyssnat på leos leklandslåten 8 ggr så kunde Milian äntligen somna om.

Så nu ligger min fina prins och sover och jag tror att jag ska snart göra detsamma , men först blir det te och mackor och glo lite tv.


 

Av wifeey - 24 juli 2010 21:11

 

Av wifeey - 24 juli 2010 20:28

 

Hittade dom här solglasögonen på Jacks för 40 kr, men jag hade inga pengar att köpa dom.

Så medans jag och Milian var hemma for älskling ut en sväng och överasskar mig genom att köpa dom,visst är han söt ? :D


Blev så deppig då Milian pajjade mina förra , men nu så ska han inte få komma i närheten av dom här för det är mina små älsklingar .

Av wifeey - 24 juli 2010 20:00

  Nataz älskar verkligen att bada, det är synd att han bara kan bada och simma på sommaren

Av wifeey - 24 juli 2010 18:24

Ber om ursäkt att ljudet är efter vet ej varför det är så

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards