Wifeey

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av wifeey - 25 februari 2010 18:13

Det kommer bli mkt musik, bilder och skrivning idag då min vän Daniel blev kallblodigt mördad av en psykiskstörd brudjävel!




Av wifeey - 25 februari 2010 16:52

Skrev det här då jag satt på bussen och hade nyss fått veta ett hemsk nyhet!


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Tankarna bara snurrar runt . Sitter just nu på bussen och försöker se en film , men det går bara inte det är som jag inte är med alls i filmen allt är bara så.. hmm jag vet inte riktigt hur jag ska säga jag är som sagt inte HÄR idag.Jag fick ingen rolig nyhet imorse en nyhet jag aldrig trodde jag skulle få höra, HAN ÄR DÖD, HAN ÄR MÖRDAD!
HAN av alla , VARFÖR HAN ? Det är inte sant , det kan inte vara sant.Fan att jag var så sjuk då jag var nere i Sthlm annars kunde jag ha fått träffa honom en sista gång.
HAN var så lycklig över att fått flytta ner till Sthlm igen.
Jag vet knappt vad jag skriver , kan knappt tänka. Det enda jag verkligen vet är att jag kommer aldrig mer träffa honom , snacka med honom, höra han spela gitarr, se han pilla med sitt hår , prata om sin son ALLT DETTA PÅ GRUND AV DIG. Jag hoppas att du aldrig får komma ut ur fängelset jag hoppas att du sakta men säkert få dö där inne .
HUR KUNDE DU?!? HUR KUNDE DU`!? HUR KUNDE DU`!?

Rest in peace vännen , du är verkligen saknad


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards