Wifeey

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av wifeey - 16 februari 2010 21:34

Jag och Milian sitter just nu på Spotify och lyssnar på Mora Träsk , ojoj vad man börjar tänka på då man var yngre och lyssnade på dom.

Just nu så är det Imse Vimse Spindel vi lyssnar på och Milian sjunge med och gör rörelser.


Brukade ni lyssna på Mora Träsk då ni var små?

Av wifeey - 16 februari 2010 20:26

Såg en riktigt bra film igår som jag tycker ni också ska ta och se. Den är verkligen känslaladdad film och jag satt fastklistrad framför tvn och det brukar vara svårt för mig att vara det då jag har Adhd haha, men filmen heter iaf Precious.


 


Precious Jones

Precious Jones, en 16-årig analfabet, har hela sitt liv varit osynlig.

Osynlig för pappan som utnyttjar henne, mamman som slår henne och myndigheterna som bara ser henne som ett i raden av Harlems alla förlorade själar. Men när Precious, gravid med sitt andra barn med sin far, möter en beslutsam och radikal lärare påbörjar hon en resa av utbildning och upplysning. Och Precious lär sig inte bara att skriva om sitt liv, utan gör det även till hennes eget för första gången.


    Den får 5 av 5 av mig så det är en film alla måste se

Av wifeey - 16 februari 2010 20:05

 


Hur ska eran semla vara ? med eller utan mandelmassa?

Av wifeey - 16 februari 2010 19:26

Håller på att packa , men det går inte så bra då man har en son som ska ha sina saker i väskan och sen att han sätter sig i den och slänger ut mina kläder.


 

Av wifeey - 16 februari 2010 18:45

Fredag


  Frukost på sängen


  Dricker ur pappas momomugg , den muggen som Andreas drack ur varje födelsedag


  Massa paket


 

En snygg 1 -åring ;)


  Fikat som Milian och jag bakade


  Milians tårta


Lördag


 

Skylten som stadsis hade gjort till Milian


  Andreas , Milian och Celia


  Melissa , Ida och Freja


  Milian , Jörgen och Celia


  Jennie och Kevin


Resten av alla bilder lägger jag upp på Facebook

Av wifeey - 16 februari 2010 17:42

Idag har det varit en dag med ärenden.

Först så följde jag med Andreas till Utsikten där de pratade lite om vad det var för något och vad Andreas mål var osv. Sen efter det vandrade vi in till stan och avbokade frisören för bröllopet för Linda ska fixa mitt smink och hår:)

Efter det så gick vi till stadsis så Milian fick äta lunch , våffla.

Sen så gick vi till Kronefogden för att göra upp en avbetlningsplan för Andreas så han blir av mina sina skulder någon gång han hade också 60.000 kr mindre än vad han trodde han hade i skuld så det var ju bra det. Sen fick jag veta att min prick is gone now :)

Efter det så tog Andreas bussen hem och jag och Milian vandrade till mamma och pappa för vi skulle iväg och handla resväska och mat inför resan. Hittade också assnygg jacka och väst till Milian för sammanlagt 120 kr , visst var det bra pris ? :)

Fanns också i rosa och vit , men det är ju lite mer tjejigt så ni som har tjejer tycker jag ska fara till Ica Maxi och köpa och självklart er som har killar också för man kan ju inte komma billigare undan.


 

 

 

 


Snart är maten är klar hmm undrar om man vågar äta för Andreas skulle gör någon blandning med bacon, korv, spaghetti och bearnessås , hmm lät lite skumt , men vi får hoppas att det är gott.


Vi hörs om en stund igen och då kommer det mer bilder också, ciao

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards