Wifeey

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av wifeey - 9 februari 2010 21:13

Jag måste bara skriva en sak liten snabbt. Milian kom just gående till mig och hade fjärrkontrollen mot örat och pratade som om det vore en telefon , haha skitsött

GAAAH att jag inte har batteri i kameran det är såna här stunden man vill fota eller filma.


Tillbaka till sängen och fixa med filmen


Godnatt

Av wifeey - 9 februari 2010 20:54

Nu ska jag och älskling lägga oss i sängen och se film.


Den här hade vi tänkt se



 


En välorganiserade och ensamstående affärskvinnan Kate Holbrook (Tina Fey) har alltid satt sin karriär i första rummet. Vid 37 års ålder bestämmer hon sig slutligen för att skaffa barn, men upptäcker att hennes chanser att kunna bli gravid är allt annat än goda. I ren desperation beslutar sig Kate för att använda en surrogatmamma, men hennes prydliga värld ställs på ända när den öppensinnade Angie (Amy Poehler) flyttar in och utlöser en häftig kamp mellan två starka viljor.


Har ni sett den och i såna fall vad tyckte ni om den?

Av wifeey - 9 februari 2010 18:19

Så nu har man bakat chokladbollar till Milians kalas det blev ca 40 st och det borde ju räcka ;)

Sen imorn ska jag baka tårtbotten till hans tårta och bullar .

Ohh ska bli kul och se Milian äta tårta på riktigt för första gången och att han nu kan äta chokladbollar och sånt:)


Jag vet att jag har varit dålig på bilder på senaste , men jag har inge batterier till kameran , men jag ska se om jag kan låna mamma och pappas kamera så jag kan fota på hans kalas och födelsedag :)

Av wifeey - 9 februari 2010 15:31

Här bodde jag mina 12 första år , att se den här videon väcker minnen man kan till och med se var jag bodde någonstans.


Dalen är stället jag bodde  



2:03 så ser man där jag bodde :D

Av wifeey - 9 februari 2010 14:55

Kom nyss hem efter all shopping jag har gjort.

Är riktigt glad för jag har gjort massa fynd , me like it.

Hittade skitsnygga miltärgröna byxor till Milian för bara 50 kr sen så hade det superbrapris på gummistövlar så det ska han också få i födelsedagspresent av oss sen hittade jag en body till Angies dotter Elicia och sist men inte minst en supersnygg fleecejacka till Milian som han också ska få i present.

Sen så får vi på jacks och köpte ballonger och sånt till Milians kalas och där köpte jag också en fotboll till honom som han också självklart kommer få i present.


Gud kan inte säga det för ofta , MEN VAD HÄNDE MED TIDEN? var tog min lilla bebis vägen ?:(

Det är dubbla känslor att han blir ett självklart är det en stor upplevelse för oss , men det är också ledsamt för mig för nu blir han STOR :(


ska lägga mig och vila i soffan medans Milian ligger och vilar i sin säng, jag tror han kommer somna snart

Av wifeey - 9 februari 2010 12:05

Godmorgon.

Min arbetsterapuet åkte nyss och Andreas hängde på för han skulle möta en kompis och fika. Så nu sitter jag här i lugnet och lyssnar på musik och ser top model och snackar lite på msn . Milian ligger i sin säng och sover och jag ska nog snart väcka honom för jag , milian och mamma ska iväg och handla till hans kalas han ska på lördag :)

Tänk att min fina prins blir 1 år på fredag ojoj vad tog tiden vägen.

Nu ska jag kolla min mail sen fixa till mig


bye bey

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards