Wifeey

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av wifeey - 17 februari 2010 20:31

så nu var jag klar med allt. Det som fattas nu är fikat vi ska ha med oss och de kläder som hänger på tork sen e det sängen.


Kommer nog inte bli så mycket bloggande då vi e i Sthlm , men jag ska se om jag får lite tid över.

Av wifeey - 17 februari 2010 18:37

Nu är Andreas ute med hunden medans jag och Milian ser tv.

Vi har nyss ätit middag och snart ska jag hoppa in i en dusch och fixa ansiktsmask så man är fräsch inför resan.


Undrar om man kanske ska börja uppdatera med mer musik i bloggen , vad skulle ni tycka om det ?




Av wifeey - 17 februari 2010 13:58

Nu har jag latat mig för mkt eller lite nytta har jag gjort som att tvätta och hänga upp tvätten , men annars har jag bara legat i sängen för Milian har sovit, men nu så vaknar han så nu ska jag  börja ta tag i saker och ting så det blir klart någon gång.


Hörs sen

Av wifeey - 17 februari 2010 13:30


Av wifeey - 17 februari 2010 12:24

Detta är inte direkt min musiksmak , men texten beskriver så himla bra om vad jag känner för Andreas.


Jag kommer aldrig sluta älska dig Andreas , du är min framtid



Every time our eyes meet
This feeling inside me
Is almost more than I can take
Baby when you touch me
I can feel how much you love me
And it just blows me away
I've never been this close to anyone or anything
I can hear your thoughts
I can see your dreams


I don't know how you do what you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better
I want to spend the rest of my life
With you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby, I'm amazed by you

The smell of your skin
The taste of your kiss
The way you whisper in the dark
Your hair all around me
Baby you surround me
You touch every place in my heart
Oh, it feels like the first time, every time
I want to spend the whole night in your eyes

Chorus

Solo

Every little thing that you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better
I want to spend the rest of my life
With you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby, I'm amazed by you


Av wifeey - 17 februari 2010 11:41

Nu är det mindre än 24 timmar kvar innan vi åker till Sthlm.

Gud vad jag längtar att får komma bort från Skellefteå och träffa folk man inte har träffat på över 2 år och sen självklart min lillebror också som jag inte har träffat sen i somras.Jag känner på mig att den här resan kommer att bli helt underbar sen är det också min och Andreas första resa tillsammans och Milians allra första så det blir en resa att minnas.



Av wifeey - 17 februari 2010 10:58

Idag kommer det bli en seg onsdag fast det kommer vara stressigt .

Milian var vaken hela natten för han hade feber och fontänkräktes så det var över hela han, mig,sängen .

Men nu verkar han må bättre lite hosta bara , men det är iaf fullfart på honom.


Jag ska nu se klart Våra Bästa år sen ska jag packa för imorn blir det upp supertidigt för bussen går 05.55 mot Sundsvall.


Vad hittar ni på idag då?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards