Wifeey

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av wifeey - 15 februari 2010 17:41

Hej hej nu är man tillbaka i bloggvärlden igen !

Ojoj vad vi har haft fullt upp , men nu så är det lite lugnare iaf .

Gud man var helt slut efter allt kalasfirande att igår låg man bara i sängen och halvsov.

Men jag ska uppdatera lite om vad som skedde både med text och bilder


Fredagen så fyllde som sagt Milian 1 år och på kvällen så kom mamma , pappa ,syster hennes kille, Ulli och Per , Challe och Pia så fullt hus med andra ord.

Vi åt tårta och hade det riktigt trevligt. Sen så då alla for hem hade Milian sockerkick och sprang runt och var helt crazy.


På lördagen började det med stress . Jag gick först ut med hunden på en långis sen så fick han följa med mig och handla till allt som skulle vara på kalas nr 2 .

Vi bestämde oss att det skulle bli marängsvisch (stavning?) istället för tårta för vi var så less på tårta .

Efter jag hade handlat och så började jag fixa till mig och Milian och packa ihop allt vi skulle ha med oss för pappa och mamma skulle komma och köra ner oss dit vi skulle vara.

När vi kom till stadsis så hade det gjort en superfin skylt som stod utanför (som kommer på bild sen i senare inlägg) efter ett tag kommer alla gäster och Milian fick massa skoj och leksaker som lätusch usch inte skoj alls för oss , men för Milian så .

Efter allt kalasfirande var slut så var Jaana så snäll och hämtade oss och sen så åkte vi till Ulli och Per och åt god middag och såg film.

Men vi hann inte se klart hela filmen för mamma skulle hämta oss då hon slutade jobbet.


Sen igår så bojkottade vi Alla hjärtans dag för vi åker ju till Sthlm på torsdag morgon så det blir våran alla hjärtansdag present till oss båda.


Sen idag har det var helt underbart väder så jag och Milian promenerade till mamma och pappa och umgåtts lite med dom sen åt jag också middag där , riktigt gott var det.


Nu ska jag ta en dusch och varva ner sen lägga in bilderna från helgen


hur har eran helg varit då?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards