Wifeey

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av wifeey - 7 februari 2010 18:50

Nu har man sovrum och kök helt klara sen så om bara någon minut så är maskinen klar så man kan hänga det sista för kvällen och då ska jag lägga mig i min renbäddande säng och se Blåsningen sen sova .

Imorn är det TFS som gäller sen blir det nog att promenera den nya vägen med Nataz var väldigt lugnt och skönt och gå där och tänka så mkt.


Måste också börja planera vad vi ska ha med oss då vi åker till Sthlm bara 11 dagar kvar nu


Av wifeey - 7 februari 2010 14:44

Hejsvejs!

Gud vilken underbar det är idag.

Nu här på morgonen har jag och Nataz varit ute på ca 2 timmars promenad har hittat ÄNNU en ny väg och den var helt underbar att gå sen så fick Nataz gå lös , men han visste inte om att han gjorde det , haha.


Nu har jag iaf nyss städat kökat , slagit igång en maskin och nu ska jag renbädda och ta tag i sovrummet sen efter det hade jag tänkt att laga upp lite mat och göra matlådor , bra att ha då man har barn och det är stressigt med maten.


Sen så måste jag sluta med allt som heter fett och godis. Jag ska inte gnälla om att jag är tjock för jag är smal , men jag har blivit tjockare . Mina lår går ihop sig så jag får som träningsvärk där , haha hade så också då jag var gravid (OCH JAG ÄR INTE GRAVID NU)

så nu är det bara lugna ner med allt gott iaf tills på fredag för då fyller ju Milian år och då måste man få äta tårta ;)


nu fortsätta med städningen

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards