Wifeey

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av wifeey - 6 februari 2010 22:34

bloggplatsen har krånglat så mkt så förlänger jag frågestunden till tisdag klockan 18.00

så  passa på och ställ frågor om precis vad som helst


 





Av wifeey - 6 februari 2010 22:23

Ohhhh ÄNTLIGEN!! gud vilken abstinens jag hade igår att jag aldrig kom in på bloggen , men nu så:D


Idag har man varit på Leos lekland , men det blev bara en snabbis , men lite hann Milian leka iaf sen fick han träffa Leo , vilken lycka för honom!


Efter Leos blev det middag , tacos hemma hos Ulli och Per och där var också Mikkiz med sina 2 söta döttrar så dagen har varit riktigt trevlig och självklart fick man efterrätt också, Per är bra på sånt ;)


MIlian fick sin första riktiga gobit idag också , en dammsugare han åt upp den på 2 sekunder och tyckte det var supergott


 


Sitter iaf just nu och snackar med Emma B på msn och snart blir det sängen och godnatt för imorn är det STORstädning som gäller

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards