Wifeey

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av wifeey - 10 februari 2010 22:13

För första gången har jag bakat tårtbotten och jag lyckades den till och med blev fluffig.

Så imorn blir det upp tidigt och fixa hela tårtan eller så tar jag bara med bottnarna och fixar hela tårtan på TFS.

Nu ska jag se tv sen sova , natti natti

Av wifeey - 10 februari 2010 19:36

Eller det är ingen kaka jag ska baka utan tårtbotten.

Ska bli spännande hur det kommer att bli då jag aldrig i mitt liv har gjort det.

Håll alla tummarna ni har att jag kommer lyckas .

Skriver sen hur det gick.


Hörs om ett tag igen

Av wifeey - 10 februari 2010 17:23

Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till fem, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågan. Räkna om och skriv nästa sms under nästa fråga osv.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

;-)


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Kanske, Kram


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Hej kan du säga att Andreas ringer detta nummer .


4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Ok han vet nu han sitter breve mig.

Ge lilleman en kram från mig:)

Hooj


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger d

Då det passar dig.

Jag är hemma hela dagen:)


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Ska smsa Anna nu


7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
?

8. Vad vill du höra mest av allt?

Jodå det är klart;-)


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Jo det är helt okej. Du får låna


10. Din mest romantiska replik?
Babyliz


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
De flesta turkar säger att de är svenskar bara för de är födda i sverige.

Men du vet lika bra som jag att en råtta som är född i stallet är ingen häst...

Av wifeey - 10 februari 2010 11:29

Vaknade med världens mensvärk! Sen jag började med minipillerna har jag ibland mens var fjärde dag , fett jobbigt!

Hoppas att det blir bättre annars kommer jag byta.

Ligger nu iaf med världens mensvärk och mår illa ska egentligen till mammagruppen , men så som jag mår idag så blir det hemma se film med älskling och vila .

Jag brukar må lite bättre senare mot kvällen och då hade jag tänkt baka tårtbotten för jag ska bjuda på tårta imorn på TFS.


Nu ska jag se Top model sen film , ciao


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards