Wifeey

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av wifeey - 2 februari 2010 19:42

Ja nu blir det nytt datum för bröllopet IGEN! haha de på prästexpeditionen måste tycka vi är knäppa , men för att Andreas systrar ska kunna komma var vi tvungna och ändra och nu så får det inte bli några fler ändringar!

Av wifeey - 2 februari 2010 17:06

Stackars min vovve nu måste han gå runt med munkorg :( Han ser så deppig ut då han har den på sig , men men vad ska man göra han måste ju träna att ha den på sig nu när han ska åka tåg till Sthlm.

Han som är världens snällaste och goaste vovve nu när alla ser honom så kommer de tänka "Gud en farlig kamphund"

Men går man inte överns med alla hundar så måste man ha en sån.


 

Av wifeey - 2 februari 2010 11:16

Måste ta mig till Skeria idag , men det är världens snökaaos så undrar om det får bli någon annan dag då det är mindre snö för det blåser en massa , är så less på detta väder!!


Nu ska jag mysa med Milian och se top model , ciao

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards