Wifeey

Alla inlägg den 23 september 2011

Av wifeey - 23 september 2011 15:35

Min syster var här uppe i några dagar. Hon överasskade mig i lördags genom att stå bakom dörren och jag höll på att svimma då jag öppnade dörren och bara skrek . Det var verkligen en kul överasskning. Iaf så var hon och hennes kille här uppe för att sortera i hennes pojkväns förråd och då fick jag en svart duk att ha på mitt bord i vardagsrummet och idag så var min honey så söt och frågade om jag ville ha något och då hittade jag 4 ljuslyktor för 10 kr /st så jag köpte 2 svarta och 2 vita och det blev hur najs som helst på bordet med duken och allt.

Milian var också nöjd och sa Oh fint mamma ljus.


 

Av wifeey - 23 september 2011 15:30

Pappa kom förbi med lite grejer de hade shoppat åt Milian , lite kläder och tavlor. Tavlorna ska sitta på en tavellist i Milians rum , men nu får det stå på hans vägghyllor under tiden .


     


Av wifeey - 23 september 2011 15:24

Jag hade beställt en jacka , men då den kom så var den förstor så nu måste jag vänta några dagar till innan den kommer. Milian fick också 2 pyjamaser med dinosaurier på då jag beställde jackan så nu slipper han frysa på nätterna i höstkylan/vintern.


 

   

Av wifeey - 23 september 2011 15:14

Har köpt klart alla vinterkläder nu till Milian och det är så skönt att allt är gjort och man har haft sån tur att hitta till bra priser. Han har 2 vinterskor , en overall, underställ, 2 fleeceset (byxa & tröja) , tunn mössa, tjock mössa, vantar , halsduk. Oh jag älskar verkligen färgen på hns overall detta år den är svart och neongrön fast då jag fotade ser    det ut som den är gul , men det är den verkligen inte.

Här nedanför ser ni lite av det jag har köpt och mina föräldrar har köpt till Milian


        

 

Av wifeey - 23 september 2011 15:08

Min dator mår inte så bra och jag känner inte att jag vill betala för att blogga från min mobil så därför har det blivit dåligt med bloggande sen så har jag känt att det inte har gett mig så mycket. Visst jag bloggar för er som tycker min blogg är intressant , men mest bloggar jag för min egna skull så jag bryr mig inte om jag har 100 besökare eller 10 för de 10 vet jag är mina trogna läsare någon som tycker om att läsa min blogg och se vår vardag istället för klaga om det jag skriver om.


Men iaf nu när jag äntligen har igång datorn så passar jag på att blogga.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards