Wifeey

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

shoppat och fått

Av wifeey - 23 september 2011 15:14

Har köpt klart alla vinterkläder nu till Milian och det är så skönt att allt är gjort och man har haft sån tur att hitta till bra priser. Han har 2 vinterskor , en overall, underställ, 2 fleeceset (byxa & tröja) , tunn mössa, tjock mössa, vantar , halsduk. Oh jag älskar verkligen färgen på hns overall detta år den är svart och neongrön fast då jag fotade ser    det ut som den är gul , men det är den verkligen inte.

Här nedanför ser ni lite av det jag har köpt och mina föräldrar har köpt till Milian


        

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wifeey - 18 september 2012 15:00

Jaa nu finns The Dictator på Dvd :) den 14  september så kom den ut både på Dvd och blue-ray och det är nästan ett måste att ha den här filmen i sin bokhylla för när jag såg den så skrattade jag så mycket att jag nästan kissade på mig. Har ni in...

Av wifeey - 14 september 2012 09:46

Jag vet att jag inte har bloggat , men vi har typ åkt på någon förbannelse för vi har varit sjuka i flera veckor och då dagarna har sett likadana ut så tycker jag att det är onödigt att blogga, men nu är iaf jag frisk , men inte min lilla prins , men...

Av wifeey - 5 september 2012 09:22

Godmorgon . Idag är det en superunderbar höstdag. Hoppas att hösten fortsätter så här. Har iaf lämnat Milian på dagis och även denna gång så sa han åt mig att ta med mig filmkameran så jag kunde filma honom. Vet inte om han ska göra en dokumentär o...

Av wifeey - 4 september 2012 13:38

Igår så ringde Carmen och frågade om vi skulle ses med hundarna , men jag hade inte så mycket ork så jag sa först senare , men efter en stund ringde jag upp henne och sa att Nataz har för mycket energi och jag för lite ork så vi kan väl släppa dom i ...

Av wifeey - 4 september 2012 09:52

Då batteriet dog så blev det plötsligt avslut .  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Skapa flashcards