Wifeey

Alla inlägg den 28 september 2011

Av wifeey - 28 september 2011 15:53

Min vän Kristian (Phenomenal) har gjort en låt med Rabih från Idol sen han som har producerat låten är också min vän/chef Marko. Lyssna och njut och lämna gärna din åsikt.


Av wifeey - 28 september 2011 15:42

Yes Nataz attackerade Milian med pussar. Någon måste ha saknat Milian. Det är så kul och se dom leka med varandra för det är verkligen bästavänner. Sen nu så kan Milian vara ute och gå med Nataz , ja alltså inte själv , men hålla i kopplet menade jag.


   

Av wifeey - 28 september 2011 15:36

Ni minns att jag skrev om att jag hade beställt en jacka , men att jag fick skicka tillbaka den för den var förstor. Igår så kom den så jag var och hämtade ut den och nu passade den perfekt  och jag är så nöjd med min nya jacka den är fruktansvärt skön.


 

Av wifeey - 28 september 2011 14:59

Igår efter skolan så var jag och pappa på stan för att se om jag kunde hitta mig ett par skor. Jag hittade några på Din sko som jag fastnade för , men ändå så kändes det tveksamt så vi bestämde oss att åka upp på Solbacken till Ica Maxi och se om de hade några fina skor.

Tyvärr hittade jag inga på Maxi men det blev en tröja åt Milian och 2 par nagellack till mig. , Sen så for vi på Rusta där hittade jag ett par Uggs för 50 kr sen på Skohuset  hittade jag ett par ankelstövlar med kilklack . Tyckte det var rktigt värt då jag fick 2 par skor för endast 350 kronor.


 


 



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards