Wifeey

Alla inlägg den 1 september 2011

Av wifeey - 1 september 2011 20:08

 

Av wifeey - 1 september 2011 19:51

Här kommer bilder på lite nya grejer som har tillkommit till vårat hem .


Ni kanske minns att för ca en månad sen så köpte mamma och pappa en till Byrå som jag skulle ha i sovrumet och nu är den ihopsatt och klar och så här blev resultatet.


  Andreas har sin dotter på sin byrå och jag har Milian på min


Hade köpt 2 ljuslyktor i början av sommaren , men det kändes så tomt med 2stycken bara så idag köpte jag en till


 

Fick också en lampa att ställa i fönster för ett tag sen av honey.



Jag köpte också idag 3 ramar som jag skulle ha i köket


 

så det var allt som är nytt och har tillkommit. Visst det är mer grejer som vi handlade på Ikea, men det får se då vi har satt upp och fixat klart här hemma.

Av wifeey - 1 september 2011 19:25

. Har knappt sovit något inatt då jag har haft så ont i halsen .

Sen då jag vaknade blev det att skicka iväg ett mail till läraren och berätta att jag stannar hemma sen blev det en stor kopp te och alvedon och efter det kände jag mig lite piggare så vi tog en tripp till Jacks och shoppade lite . På tillbaka vägen kände jag hur orken bara försvann och det kändes som det var en mil hem.


När vi kom hem vilade jag en stund innan jag började små plocka undan lite . Andreas byggde ihop sin byrå och jag städade sovrummet och Milian sov i vagnen.


Nu blir det snart godnatt för mig för jag har ont i kropp och hals och är helt seg.


 

osminkad , trött och sjuk

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards