Wifeey

Alla inlägg den 3 september 2011

Av wifeey - 3 september 2011 16:45

Idag var vi på andra sidan bron . Vi tog en promenad dit med hund och vagn så Milian fick leka lite sen så köpte vi pizzadeg så idag ska det bakas pizza.


  just när jag skulle ta kortet skakade nataz på sig det därför han ser så konstig ut på bilden

Av wifeey - 3 september 2011 09:36

Gomorgon har startat en maskin med tvätt, diskat och röjt undan lite. Milian sitter och ser på Disneydags och snart ska vi klä på oss .


Idag ska vi också få hjälp med tapetseringen . Jeanette är så gullig och ska hjälpa oss . Andreas polare är s sega och andreas vill inte tjata säger han så nu tog jag tag i saken själv och frågade jeanette om hjälp då jag visste att hon har tapetserat förr.

Ska saker bli gjorde så är det tjejer som får fixa det!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards