Wifeey

Alla inlägg den 26 september 2011

Av wifeey - 26 september 2011 18:05

ÄNTLIGEN fanns det inne. Jag har velat ha en sån så länge nu , men det har alltid varit slut , men nu så fanns det , yey.


   

Av wifeey - 26 september 2011 18:00

Milian fick ett fint skrivbord av sin snälla moster och hennes sambo. Han är så nöjd med det att han gärna vill sitta där och äta också. Ifredags gick jag på stan med Paue och då såg jag ett skrivbordsunderlägg med Cars på så mamma och pappa var snälla och köpte det åt honom så nu är han ännu mera nöjd med sitt skrivbord.


   

Av wifeey - 26 september 2011 17:44

Goddagens iförgår fick hallen vår en makeover.Fula hatthyllan vi hade togs ner och hamnade i förrådet istället fick fina 2 hängare från Clas Ohlson komma upp istället, på sidan fick 3 förvaringsskåp från Ikea komma upp och sen brevid dörren fick Milian en egen hängare som han var så stolt över . Nu fattas det bara en stor spegel och en väggdekoration eller ett väggord ska upp ovanför de vita hängarna sen så ska de fula hålen fixas sen så är hallen klar. Får se kanske sen i framtiden om vi byter ut till en snyggare lampa.


     

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards