Wifeey

Alla inlägg den 13 september 2011

Av wifeey - 13 september 2011 18:32

Din/dina bästa egenskaper: Omtänksam, god lyssnare och kreativ
Din/dina sämsta egenskap: Ger upp för lätt då det blir svårt, svårt att varva ner
Kroppsdel du har mest nytta av: Öronen, ögonen och händerna för utan dom skulle jag inte kunna jobba som skribent på Söder om söder.
Kroppsdel du tycker bäst om: Naglarna
Tror du på något? Spöken
Frisyr: Axel långt och blekt och jävligt
Ögonfärg: Blåa
Längd: 172
Vikt: har gått upp 3,5 kg och är stolt över det mer än så behöve rni inte veta
Skostorlek: 38/39.
Favoritfilm: Freedomwriters och Blood in blood out
Favoritdag: Söndag
Favoritklädesplagg: Mjukisbyxor
Musiksmak: Hiphop i mitt hjärta
Öl eller vin? Juice
Till vem vill du säga "Fuck you" till just nu? Till alla idioter ute i världen
Senast film på bio: Minns ej så länge sen jag var på Bio
Vilken tv-kanal är din favoritkanal? 5,sjuan,3,elvan
Utövar/spelar du aktivt någon sport?  Twitter?
Skriver du dagbok? Blogg
Bästa årstiden: Det finns alltid något bra med alla årstider
Tvättar du alltid händerna efter det att du har varit på toa? absolut
Favoritfärg: vit, svart, lila, limegrön,rosa
Vad skulle du aldrig ta på dig: orangetröja med stora bruna prickar
Vad ville du bli när du var liten? minns inte
Blev du det? nee
Katt eller hund? Hund
Vad är du rädd för? mörker, spindlar, döden ,ormar, tappa kontrollen
Deppig eller glad? just nu är jag trött , men glad
Har du pojkvän/flickvän? Ja.
Är du kär? Absolut <3
Hur tidigt stiger du upp? halv 7 senast halv 8
Vem/vilka vet mest om dig? Emma B och Emma S
Vad har du på dig just nu? Gråa mjukisar, linne och kofta
Hur många biologiska syskon har du? 4 stycken
Vad är du allergisk mot? inget
Märkeskläder eller secondhand? Bryr mig inte
Var har du ont? Magen och mår illa
Kan du stå på händer?: nej
Vänster eller högerhänt? Högerhänt.
Favoritserie: Många
Gillar du att fotografera?Nej jag älskar det
Sushi eller hamburgare? Hamburgare
Blyga eller framåt killar/tjejer? Spelar ingen roll.
Har du någon tatuering alt. piercing? nej. 
Har du magmuskler? Nej
Använder du smycken? Ja!
Är du glad nu? joo.
När grät du senast? imorse då min son sa att han älskar mig
Sexigaste kroppsdel: Ögon
Bästa plats på jorden: Där dom jag älskar finner sig

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards