Wifeey

Alla inlägg den 5 september 2011

Av wifeey - 5 september 2011 11:22

 

Tröja - Sthlm (vet ej vilken butik då jag fick den av mamma och pappa)

Byxor - Cubus (dom är bruna )

Av wifeey - 5 september 2011 09:44

Milian har börjat med något nytt. Först var det grimaser så fort man skulle fota nu är det poser han har börjat med. Jag skulle fota de han hade på sig idag och då lägger han händerna över huvudet , haha någon har sett Top Modell. Sen nere vid trappan skulle jag fota honom och då lägger han upp sitt ben haha knäppkorken min . Han är nu konstnär/sångare /modell haha.


 


 

Av wifeey - 5 september 2011 07:56

Nu kan jag bocka av en från min lista på vilka som jag vill intervjua för igår la jag upp intervjuen jag gjorde med rapparen Sam-E från Medina.

Sen att han tyckte att jag ställde grymma frågor och att intervjuen blev skitbra då jag la upp den så känns det ännu bättre för vem vill inte höra såna ord från en som har stor betydelse i ens liv då det gäller hiphop.


Här kan ni iaf läsa intervjuen med honom http://soderomsoder.net/04/fran-special-blend-till-medina/


 

Av wifeey - 5 september 2011 07:42

Först på morgonen så röjade jag undan i Milians rum för det var rent kaos sen la jag in tvätten där den skulle vara.


Vid 12 kom Jeanette hit och visade hur man skulle tapetsera , men otur som man har så var det fel färg på easy covern så det var bara att åka upp på Solbacken och köpa ny  så där blev 300 kr åt helvete.

Tack Jeanette och Hussein för hjälpen iaf :D


Efter det gick jag till Coop för att handla lite så jag kunde bjuda våra middagsgäster på efterrätt. Pannacotta med blåbär.


Middagen blev en succé  och jag tror att Jörgen , Elina och Celia åkte mätta härifrån.

Formen blev då tom iaf hehe och de tog till och med receptet. Middagen vi bjöd på var Chipsgratäng. Hur gott som helst och riktigt mättande.


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards