Wifeey

Alla inlägg under juni 2011

Av wifeey - 3 juni 2011 18:33

Efter dagis så jag och Milian till mamma och pappa och hälsade på och åt lite . Milian älskar verkligen att vara där speciellt då morfar tokar sig med honom och leker konstiga lekar.


 

Av wifeey - 3 juni 2011 14:24

Bäde jag och hunden är helt slut idag. Tror det var pga den långa promenaden vi tog igår och att han verkligen fick jobba med både huvud och kropp. Sen idag är det riktigt varmt ute så det gör också en rätt seg.


Nataz och jag var nyss ute på vår gård och busade med en boll och han fick springa lös med kopplet efter sig då jag inte litar helt till 100% om det skulle komma en hund.

Han är nu helt slut och ligger brevid mig och sover så sött. Tror resten av dagen få bli rätt lugn för honom och att vi bara tar sen en lugn promenad .


 

Av wifeey - 2 juni 2011 19:14

Är helt slut i kroppen efter en härlig promenad med familjen. Nataz är helt slut och ligger nu och sover och är nog rätt nöjd med promenaden för han fick ta sitt första dopp detta år.

Är det något min hund älskar så är det att bada  fast bara utomhus. Ska man duscha han eller så så springer han och gömmer sig , men då han badar ute kan han stoppa huvudet under vattnet och plaska och hålla på, knäppis vovven min.


Nataz fick också sen dra Milian en bit och Milian var supernöjd och blev jätteledsen då vi var hemma för han ville åka mera då Nataz drog, men det får han vänta med tills Nataz har fått sin dragsele .


     

       

Av wifeey - 2 juni 2011 13:50

Som ni vet så rasade jag ju ner i vikt då jag höjde min medicin och läkaren började bli orolig så jag fick ta en massa tester. Det enda testet visade var att jag hade för lite röda blodkroppar så nu har jag fått en remiss till en diatist för att se om det hjälper.


Jag dricker ju tillskott , men jag kommer bara upp något kilo sen tar det stopp så hoppas att jag verkligen kan få rätt hjälp nu . För jag är så nöjd att jag har hittat en medicin som annars verkligen funkar bra på mig.


 

Av wifeey - 2 juni 2011 13:27

  Så nu har man blommor på balkongen. Milian stod länge och tittade på dom och tyckte de var så fina. Nu skulle man bara behöva lite nya utemöbler eller piffa upp dom man har.


Älskar verkligen att det är sommar för då kan man pyssla på och fixa fint .

Synd bara att man inte har en liten trädgård

Av wifeey - 2 juni 2011 10:42

I Tisdags var det grillkväll på Milians dagis. Först när vi kom dit så sjöng barnen lite sånger och då insåg man verkligen hur stor min prins börjar bli. För att stå och titta på då han sjunger och gör rörelser med resten av de andra barnen fick han att bli jättestor. Efter sången fick vi veta att vi skulle få besök ifrån 4-H gården . Det var 2 getter , en häst och 3 kaninungar.

Så efter maten delade de upp barnen i 2 grupper de yngre barnen fick först hälsa på djuren medans de äldre barn lekte lekar .


I Lördags så var Milian livrädd för hästen , men denna gång var han så modig att han till och med gav hästen en stor kram.

 

Sen så trodde jag att barnens favorit skulle vara hästen , men det var inte många som brydde sig om den utan det var kaninungarna som gällde . Och efteråt tjatade Milian om kaninerna hela tiden

 

Sen så var han livrädd för getterna och skulle absolut inte hälsa på dom för han tyckte dom var riktigt läskiga och det var rätt kul och höra att de var många barn som trodde de var hundar , haha.

 

Sen efter allt klappande på djuren så började Milian bli trött. Han hade ändå varit på dagis från 9- 16 och sen så började grillkvällen klockan 17 så han gick och ritade lite sen for vi hem och han slocknade nästan på en gång , en riktigt trött prins var det.

Sen så hade vi sån tur att vi fick gratis inträde på 4-H gården så dit ska vi efter den 13 juni för då får de griskultingar och Milian tycker om grisar .

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards