Wifeey

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av wifeey - 7 juni 2011 07:30

Redan i lördags hade vi planerat att vi skulle ta en tripp till Nordanå på måndag.

Så klockan 10 begav vi oss dit . Det var helt underbart väder ute och jag kände på mig att det skulle bli en toppen dag.

Medans vi gick mot stan så somnade Lises dotter Felicia. Hon var riktigt trött och sov nästan under hela visteln i Nordanå lekparken , men Milian han han  då testa det mesta i parket och inte alls tid med mamma.

Efter allt lekande så började barna bli hungriga så vi begav oss in till stan igen för att äta lunch på Max, men innan det så kollade vi på svanarna och änderna som finns på Nordanå.


När vi hade ätit klart på Max tog vi en runda in till stan och kollade i lite butiker. Lise var ute efter en solhatt eller en keps till sin dotter.

Hon hittade en superfin inne på Lindex som jag tror hon ska köpa .


Klockan blev närmare 2 och vi bestämde oss att köpa piggelin och sätta oss på en bänk i stan och invänta Lises pojkvän som slutade jobba 2 och sen gjorde vi alla sällskap hemåt.

Och när vi kom hem så var både jag och Milian helt slut, men dagen kan bara beskrivas med ett ord UNDERBAR!


                      


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards