Wifeey

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av wifeey - 26 juni 2011 11:33

Milian väckte mig sju , men jag var helt död så jag fick honom att krypa upp till mig en stund och mysa och se på bompa. Efter det var det klä på sig och äta frukost sen begav vi oss till lekparken. När vi kom dit var det helt tomt , men sen efter stund så dök de upp lite barn och Milian blev helt lycklig att han fick kompisar att leka med . Sen efter ett tag springer busungen iväg och jag efter och hinner inte stoppa utan han springer rakt i en gigantisk vattenpöl så det var bara att byta byxor som jag hade med mig och det var tur han hade foppatofflor på sig .


Efter över en timma i lekparken gick vi hem och han är inte på det bästa humöret så just nu stter hn på sitt rum och är skitförbannad , men det blir lunch och sovdags för han snart sen så ska vi ner på stan en sväng och möta upp min lillasyster som är i Skellefteå fram till onsdag:)


        

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards