Wifeey

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av wifeey - 15 juni 2011 13:25

Min sjuksköterska ringde för några veckor sen och sa att han skulle fixa en remiss till en diatist för mig , men han trodde inte jg skulle få en tid före sommaren utan i höst, men så fel han hade för idag fick jag ett brev att jag har fått tid den 28:e Juni klockan 13.00 Ohh hoppas verkligen hon kan hjälpa mig för jag vill ha tillbaka min vikt , vill kunna ha på mig mina kläder som nu bara ligger i min garderob och dammar ty,p, vill kunna bada i sommar utan att skämmas för min kropp. Gud så glad jg är nu att jag fått en tid så snabbt!

 

Av wifeey - 15 juni 2011 10:16

Oh äntligen kommer jag får göra något . I höst så ska jag gå svenska dyselexi , men det blir bara 2 förmiddagar i veckan för försökringskassan går inte med på mer och jag får bara gå där tills jag har kommit in på Arbetsmarknadstorget. När jag har kommit in på Amt så ska min arbetsförmåga börja utredas i ett år för att se om det finns en chans för mig i framtiden att kunna jobba . Jag hoppas verkligen på det annars kommer jag bli sjukpensionär och det är inget man vill bli då man är 30.

Men jag är glad att någon händer nu och att jag kan få en massa svar.

Nu är det bara min vikt som jag ska få ordning på och hoppas den kommer till sig snart.



Av wifeey - 15 juni 2011 10:13

Jag köpte glass igår , extremt god var den och säger bara en sak att det är bara något ni måste köpa hem. Tog mindre än 5 minuter sen var glassen slut så god var den hehe

 

Av wifeey - 15 juni 2011 09:37

2009 -02-12 var den bästa dagen i mitt liv. Det var då jag upptäckte meningen med livet för det var då du föddes.

Även fast vi har våra stunder så betyder det inte att jag inte älskar dig utan jag vill dig väl bara och vill rädda mitt hem , hihi.

Du är så underbar att ord inte går och besrkiva och mamma kommer aldrig och då menar jag ALDRIG sluta älska dig

Du är mitt allt och lite till.

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards