Wifeey

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av wifeey - 24 augusti 2010 19:28

Milian drog omkring sin leksakslåda och halkade till och slog sin läpp. Så nu har min prins en fläskläpp och man ser att det är svårt för honom att dricka sin välling.


  De får verkligen ett annorlunda utseende då de har fläskläpp.Jag känner knappt igen honom.

Mammas finaste prins jag hatar då du slår dig och skadar dig

Av wifeey - 24 augusti 2010 18:59

Usch vad jag fryser och ont i halsen har jag också. Hoppas att jag inte blir sjuk nu när jag har börjat skolan.

Har iaf legat sen jag hmtade sonen från dagis och snart ska jag ut med Nataz som tur är så ska Emma köra till något ställe där han får springa av sig för jag orkar ingen promenad idag.


Nu ska Milian i säng för imorn är det dagis som gäller.

Av wifeey - 24 augusti 2010 12:18

Hej hej sitter just i skolan (gud vad konstigt det kändes att skriva) och har nu lunch fram till 12.30 Jag har nyss haft lunchdejt med min sambo det blev lasagne , riktigt gott!

Så nu sitter jag bara här och slöar och hoppas att tiden ska gå så lektionen börjar och slutar så man får hämta sitt mystroll på dagis och krama ihjäl honom. Han har idag för första gången varit på dagis i 6 timmar dubbelt av vad han brukar vara så det ska bli spännande och se hur det har gått , men hittils har ingen ringt så det verkar nog lugnt.


Nu börjar snart blandad svenska och jag hoppas det är något skoj vi får göra och inte om några j****a teaterar,hisoria eller poeter utan jag vill skriva om valfria ämnen. Så vi får se vad som händer hoppas iaf på något skoj!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards