Wifeey

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av wifeey - 4 augusti 2010 10:06




jag och några andra tjejer har denna blogg och konceptet med bloggen är att visa en helt annan sida än vad media visar angående de ni kallar kamphundar. Varje dag har vi över 100 läsare så snäll hjälp oss att sprida denna blogg och gör reklam för den.

Av wifeey - 4 augusti 2010 09:56

Fyfan för den här smärtan. Jag har lyckas dra upp en gammal axelskada så jag har så ont att jag har gråtit hela natten. Nu är det rätt okej för honey har smörjt mig med värmande massageolja och jag har tagit en värktablett så nu kan jag iaf sitta vid datorn.

Andreas fick lov att stanna hemma idag för jag kan inte byta blöja på Milian , lyfta honom eller så och inte ta hunden så idag så sköter han allt sånt.


Nu ska jag ta och klä på mig och ta mig någon frukost och kolla vad jag ska göra för lunch till lilleman.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards