Wifeey

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av wifeey - 13 augusti 2010 22:37

Hej vilken fin header du har! Vad är det för hundras på bilden? Fin färg på den!

Tack så mycket !

Nataz är en Rottweiler/Amstaff.


När startade du din blogg?

8:e Januari 2010.


Har du haft fler bloggar än denna?

Ja det har jag. Jag har bloggat på blogg.se och metrobloggen också  , men jag tyckte inte om dom ställerna utan fastnade för bloggplatsen.


Jag har andra bloggar 2 st med andra och sen en till egen som handlar om min hund http://www.dontblamenataz.bloggplatsen.se


Hur länge har du varit mamma?? ( För visst e du de läste bara lite o då lätt de som de)

Jo det stämmer jag är mamma. Jag har varit mamma i 1 år , 6 månader och 1 dag.


Sminkar du deej dig varje dag?

Nej , verkligen inte . Jag sminkar mig bara då jag har tid och lust. Så kanske 2-3 ggr i månaden


Vad är din favoritmat?

Köttbullat, potatis, lingonsylt och gräddsås


Varför började du att blogga?

Jag älskar att skriva därför var det en självklarhet för mig att börja blogga. Sen så är det kul att senare om några år då Milian blir äldre så kan han gå in på bloggen och läsa om vad vi har hittat på osv.


Hoppas ni blev nöjda med era svar och förlåt för det har tagit så lång tid att svara på dom


Av wifeey - 13 augusti 2010 20:35

Idag är det fredag den 13:e . Har ni haft otur idag?


Morgonen började som vanligt , lämna Milian på dagis och sen morgonrundan med hunden. När jag kom hem vilade jag en stund sen så gick jag och Ulli till stan med hundarna.

Var inne på Nord zoo och pratade med Kajsa också angående weightpull och just nu är det träning för fullt för det är SM om 2 veckor så runt den 28:e ska jag höra av mig till henne så skulle vi fixa en tid som passade så nataz kunde få komma och prova på.


Sen senare på eftermiddagen så mötte vi upp pappa utanför Coop så Milian kunde få nya skor och sen utanför stod Helena med en skitfin travhäst som Milian var lite halvrädd för. Han kunde få sitta på den , men det ville han inte .


Nu ska jag ut med Nataz och Milian sover. Sen blir det tv och sängen.


  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards