Wifeey

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av wifeey - 10 augusti 2010 16:27

Ligger i soffan just nu och ser One Three Hill som är på Kanal 5 . Börjar nu också bli lite småhungrig och är sugen på nudel och kycklingwok så jag tror honey får laga det åt mig sen .


Nu ska jag återgå till O T H


 

Av wifeey - 10 augusti 2010 14:36

Nataz har inte gjort annat idag än att sova. Han är verkligen helt slut.


 

Av wifeey - 10 augusti 2010 09:48

Här blev man väckt kvart över 7 av att det hamrades och borrades ute på balkongen.

Ni minns att jag skrev för ett tag sen att balkongräcket är på väg att lossna . De var här idag och fixade det.

Duktiga Skebo ni såg tillslut hur illa det kunde ha slutat , Man ska tänka på säkerheten först och inte vara så jävla lata.


Just nu ser vi på Barnkanalen och myser. Nataz ligger och sover och är helt slut än efter all träning han fick igår. Vi tränade en massa som socialträning , inkallning och sök . Vi var borta 2,5 timma och sen sov han gott.


Milian är fortfarande superförkyld så han får vara hemma från dagis idag också, men jag hoppas att han blir frisk snart .


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards