Wifeey

Alla inlägg under september 2010

Av wifeey - 4 september 2010 20:10

Ibland önskade jag att någon kunde ta beslut för en så man slipper själv tänka och bestämma vad man ska göra.


Jag är så trött hela tiden , Milian sover bara ibland på nätterna och kommer han få nattskräck då och då så känns det som skolan kommer att få lida. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag ska gå denna vecka som kommer och känna efter om jag kommer klara det för jag vill så gärna gå skola. Ska prata med mina lärare också och kanske plugga på distans.

Av wifeey - 4 september 2010 19:00

Har varit hos mamma och pappa en sväng. Milian fick en superfin pyjamas som han var riktigt nöjd med.

Sen imorn ska vi åka upp till Solbacken och handla en ångmaskin och fösntergrejer så jag kan ÄNTLIGEN tapetsera vardagsrummet och tvätta mina fönster.


Milian var riktigt trött efter vi hade varit hos mamma och pappa att han var supergrining så han ligger nu och sover i sin fina nya pyjamas.


 

Av wifeey - 4 september 2010 13:47

Milian sover och med ans Andreas är hemma så ska jag ut med Nataz i det härliga vädret nästan sommar .


 

Av wifeey - 4 september 2010 09:26

Godmorgon här har man varit vaken sen runt 8 tiden. En tjejkompis till mig ringde och mådde inte så bra så jag har suttit och pratat med henne. Jag ska nu göra mig klar sen ska jag följa henne till stan.


Milian får vara hemma med sin pappa och jag funderar på om man ska skicka Mille till boliden en vecka , till Ulli så man får sova :P då man säger till han " Snart skickar jag dig till Boliden" börjar han tokskratta

Av wifeey - 3 september 2010 16:40

 

Av wifeey - 3 september 2010 16:35

 

Mörkblåa leggings - Gina Tricot

Svart tunnika- Lindex


Ser tjock ut pga tunnikan är pösig där nere

Av wifeey - 3 september 2010 14:53

Nu har man sovit i några minute iaf. Milian ville inte att mamma skulle sova utan kliva upp. Först drog han mig i hået och sa "mamma ,mamma" sen så fick jag massa pussar.


Vi ska nu hoppa in i en dusch och sen fixa oss fräscha inför ikväll.


Har fått många läsare till min blogg och blir så nyfiken vilka som följer dig. Så vad heter ni och bor och länka gärna er blogg så man får veta ännu mera om er.

Av wifeey - 3 september 2010 12:28

När jag kom till dagis var Milian påklädd och låg i sin vagn och var på väg och somna. Stackars min prins han var så trött. Vi bor ca 3-4 minuter från dagiset och på den korta biten hann Milian somna så trött var han. Nu ligger han i sin vagn och sover medans jag ligger och ser på tv och vilar. Andreas kom nyss hem också.


 


Ikväll blir det att fara och äta surströmming här i området. det ska bli riktigt trevligt och sen få höra allt vad Skebo har sagt om det vi alla i området fick ta upp.

Så skönt att slippa fundera på vad man ska göra till middag.


 


Ska ta en dusch innan Milian vaknar också så man känner sig lite piggare och fräschare.

 


Vad ska ni hitta på ikväll?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards