Wifeey

Alla inlägg den 6 september 2010

Av wifeey - 6 september 2010 22:45

Ohh ännu högre feber har han nu :( Han har fått alvedon och jag la honom klockan 7 , men han sover inte än. Han ska nu få sova i vår säng och se om det känns bättre för honom. För hela dagen har han velat ha närhet och både mamma och pappa nära.


Hoppas att han är piggare imorn . Det blir iaf att vara hemma imorn från skola och dagis och hoppas att i övermorn att vi kan gå.


Godnatt


Av wifeey - 6 september 2010 09:31

Milian verkar ha ont i halsen då han inte ville ha något som man måste tugga  och svälja.

Nu ligger han i sin säng och rär på vg och somna . Han är riktigt trött och hängig.


 

Av wifeey - 6 september 2010 08:45

När ska det ta slut ? är det inte det ena är det de andra. Nu har Milian blivit sjuk, över 38 graders feber och supersnorig. Sen bara gnäller han och det är inte likt honom då han är som en solstråle .


Nu ska jag ge min prins alvedon och se om han blir piggare då.

Av wifeey - 6 september 2010 07:52

Godmorgon här har vi nyss vaknat och ska börja göra oss ordning och bege oss till dagiset.

Sen blir det morgonpromenad med Nataz.


Nu ska vi klä oss och sen bege oss till dagiset.



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards