Wifeey

Alla inlägg den 1 september 2010

Av wifeey - 1 september 2010 15:43

Jag är rätt nöjd med mitt kök . Visst nya tapeter vill jag ha och det ska jag ju få också men skåpluckorna är vita precis som jag vill ha.Det enda jag vill göra är och byta handtagen ,men det kommer det också.


  Jag vill helst ha detta i svart , men vitt funkar också

  Sen svarta stolar till sen om jag får tag i ett svart bord ska jag ha vita stolar.

  Visst är det snyggt och stlren?


sen vill jag ha lack hylla i vitt eller tavellister i vitt

Av wifeey - 1 september 2010 12:05

j vilken morgon det har varit . Man kan nästan tro det är fredag den 13:e för mig fast det är 1 september. Men det kanske det som är felet att det är en ny månad.

Iaf så blev man väckt runt 4 på natten att hunden gnällde och puttade på en , men som trött som jag var så var sambon snäll och gick ut med honom och Nataz var riktigt dålig i magen.

När han kom in somnade vi alla om och några minuter senare vaknade sonen min och var skitförbannad och skulle bara upp och vägra sova . Så då jag aldrig får sovmorgon så var sambon snäll och klev upp med sonen , men han skulle bara ha upp mig så han stod och skakade i mig och sa "Mamma , Mamma" jag låtsades sova för att tro att han skulle sluta och gå till pappan sin , men icket!

när klockan var halv 7 var det bara att kliva upp . Och sonen var på så dåligt humör vad man än gjorde så var det fel . Han som alltid är så glad var inte alls på bra humör så jag hoppas att han inte är på väg sjuk.

Innan sambon ska gå till skolan tar han Nataz ut på en promenad så jag kunde ta det lite lugnt på morgonen.
Ibland är det tur att han finns.

Sen när jag skulle lämna sonen på dagis blir Nataz helt galen och får världens seprationsångest och börjar yla (något han aldrig gör) så jag vet inte vad det var med honom. Efter jag hade lämnat sonen på dagis kommer jag hem , ger Nataz frukost och ska fixa frukost till mig själv.

Jag hade tänkt koka mitt tevatten på plattan , men kände att det går fortare att värma tevattnet i micron .
När jag ska ta ut muggen så smäller muggen i min hand och jag har nu bränt hela högerhanden.
Det flyger små porslinsbitar överallt och självklart i Nataz mat så jag började plocka bort bitar och försäkerhetens skull så slängde jag den maten och gav han ny. Han såg lite fråganade på mig då jag först är och pillar i hans mat och sen slänger den och sen att han får igen skålen med mat igen.

När han hade ätit klart var det ut med honom och sen bege sig till skolan

Har just haft lunch , pannkaka, ylt och grädde, det blev över efter middagen.


Snart har man steg för steg sen inviduell lektion och sen blir det att springa till dagis och hämta MIlian.


Röja nere i hallen och trappen och sen så kanske man ska fara till ängen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards