Wifeey

Alla inlägg den 11 november 2011

Av wifeey - 11 november 2011 09:25

Både jag och Andreas har feber och noll ork så jag ringde min söta mamma och frågade om hon kunde lämna Milian på dagis och det kunde hon. Så jag ringde dagis och sa att Milian blir lämnad av sin mormor. De har en regel att man måste ringa och meddela om någon annan än föräldern lämnar eller hämtar och det tycker jag är en jättebra regel.


Idag så ska jag fortsätta här hemma och fixa och dona. Blir mycket vila idag så jag förhoppningsvis är frisk imorgon dåjag och Andreas ska ut och äta och Milian ska vara hos mormor och morfar.


Nu ska jag fixa med lite bilder sen ska jag ta och äta fruost.


Ha en bra dag

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards