Wifeey

Alla inlägg den 5 november 2011

Av wifeey - 5 november 2011 08:52

De tyckte det var så smidigt att jag skrev ett inlägg förra året om vad jag önskade mig i julklapp så därför gör jag ett till sånt detta år också. Jag önskar mig :


PLATTÅNG

 

LOCKTÅNG/VÅGTÅNG

 

PRESENTKORT FRÅN DESSA BUTIKER


     


DOTTINGS TILL NAGLAR

 

NAGELLACK DEPEND



 


Här har ni lite av det jag önskar , men det kommer säkert dyka upp mer.

Av wifeey - 5 november 2011 08:40

Vaknade kvart över 5 och kunde inte somna om så jag såg någon film som gick på trean. Den var riktigt bra iaf och hade ett bra budskap.

Sen där vid 7 så vaknade busungen och var hur gosig som helst. Han kröp under mitt täcke och skulle ligga nära mig . Jag fick massa pussar och kramar och han sa "Mamma fin, älskar dig mamma" Herregud vad mitt mammahjärta smälte.

Efter ett tag klev vi upp och skulle byta blöja och äta frukost , men då säger Milian "mamma kommer kiss" och sen gick han till toan och satte sig på pottan och kissade. Mammas duktiga pojke. Gud så stolt jag blir.

Efter det var det dags för frukost .


Just nu busar Milian med sin pappa och jag ska snart göra mig redo för dagens äventyr. Ser ut som det blir att gå på bio med familjen och se Nalle Puh. Det blir i såna fall Milians första gång på bio.


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards