Wifeey

Alla inlägg den 7 november 2011

Av wifeey - 7 november 2011 14:35

Ilördags testade jag något nytt. Jag testade att ha leggings under svarta med mönsterstrumpbyxor. Jag tyckte det funkade vad tycker ni?

 

Av wifeey - 7 november 2011 09:42

Detta var hur det såg ut före alltså vilken färg vi hade innan på tapeten i vardagsrummet


 


Men just nu ser det ut så här hos oss . Ja det är väl bättre än vad det såg ut då vi satte igång. Crille är grym och snabb och jag är så glad att han ställer upp för oss.


 

Av wifeey - 7 november 2011 09:31

Godmorgon här vaknade vi riktigt trötta allihopa. Milian var absolut inte på bra morgonhumör utan började morgonen direkt med trots.

Nu är iaf busungen på dagis och jag har nyss diskat bort all disk och ska efter bloggandet ta och fixa sovrummet bland annat renbädda sängen.


Igår så var jag och Milian och hälsade på vår granne Stina . Milian och Stina sjöng singstar och busade . Så när vi kom hem var Milian helt slut och slocknade rätt snabbt.


   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards