Wifeey

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av wifeey - 30 juli 2012 08:45

Dagen började med att gå på stan med Carmen och barnen, men det blev bara en snabbis då barnen var trötta och hungriga. Efter stan for vi till Carmen och åt makaroner och Kiev sen cyklade jag och Milian hem och inväntade Carmen och Alexander för vi skulle till hamn och träffa Jennie och Kevin för de åker hem idag och självklart Jörgen och Elina. Det blev verkligen fullt hus så vi var ute mest och då det var riktigt skönt ute igår ,en riktig sommarkväll så gjorde det inget.

Innan Carmen körde hem oss for vi och hämtade Chila och sen hemma lämnade vi av Milian och Andreas och tog Nataz sen gick vi en promenad innan vi släppte dom i hundgården där de fick busa, men det blev en kortis då myggen åt nästan upp mig.

När jag kom hem hade vi mys framför tvn med popcorn sen blev det tidig kväll för vi var riktigt trötta.

Då vi åker till Sthlm ska Carmen passa Nataz så hon fick prova att gå med Nataz och sen med båda hundarna

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards