Wifeey

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av wifeey - 27 juli 2012 19:56

Milian har både fått leka i lekparken och fått kvällsfika. Han borstar nu tänderna och snart är det godnatt. Imorgon om det är bra väder ska vi ha picnick med Lise och Felicia :)

Nu kom busungen så nu ska vi läsa bok.

Godnatt!!

Yey

Av wifeey - 27 juli 2012 15:58

Yey det blir sthlm:) 17 augusti åker vi. Herregud vad jag längtar.

Iaf idag har man mest tagit det lugnt på hemmaplan. Carmen kom förbi så vi släppte hundarna i hundgården så de fick leka. När vi skulle gå hem såg Nataz en stor ,djup och lerig vattenpöl som han la sig i så ikväll får han duscha!
Efter det gick vi till Coop och köpte glass. Medans jag var på Coop ringde pappa och sa åt mig att fara till försäkringskassan och hämta ett intyg som jag ska ha med då vi åker till Sthlm. Jag hade sån tur att Carmen behövde dit oxå för att lämna ett papper så fick åka med henne och innan hon skulle åka och hälsa på valpen sin så släppte hon av mig här hemma.

Jag ska snart förbereda middagen sen blir det lekparken med Lise och Felicia :)



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards