Wifeey

Alla inlägg under juli 2011

Av wifeey - 9 juli 2011 17:09

Jag är så nöjd nu för nu har jag snart min dröminredning :) Har ju sån tur att jag har vänner som Ulli som är och snokar runt lite och såg att en bekant till oss skulle skänka bort en hörnsoffa i skinn så jag hade riktigt tur att den var kvar och den är helt underbar och jag bor nästan i soffan hahah.

 

Av wifeey - 9 juli 2011 13:13

När Milian badade igår så upptäckte han sen då han gick på Lises trall att det blev fotavtryck så han tyckte det var jättekul och gjorde massa avtryck. Sen visade Lise honom att om man stoppar handen i vattnet så blev det också avtryck.

Rätt kul och se hur mycket nytt Milian har upptäckt nuförtiden och hur mycket nya ord och vad han känner igen saker och ting. Tex så visste han att det stod på Hans freesbee att det stod Max för han kände igen loggan för vi har då aldrig sett att den var därifrån då loggan är miniliten. Han chockerar hela tiden med nya grejer och ord.. Min prins börjr blir riktigt stor!

     

Av wifeey - 9 juli 2011 10:43

Nu är hunden helt slut och kommer sova gott medans jag dolar på här hemma.Jag och Jeanette tog hundarna på en promenad sen så avslutade vi promenaden i rastgården där de fick springa och leka av sig, Önskade att man kunde motionera sonen på samma sätt så han också sover gott hehe, men han kommer snart somna lite lunch i magen och sen lite mys så kommer han också somna.


Nu är det iaf dags och ta tag i städningen eller nästan iaf måste ta en kopp kaffe också.


 

Av wifeey - 9 juli 2011 08:27

Godmorgon här har vi nyss vaknat , men är rätt sega. Vi ska snart ta och stoppa i oss lite frukost för våra magar ropar efter mackor med kaviar och ost , mums.


Idag blir det storstädning som står på schemat , men det passar riktigt bra då vädret är så osäkert idag. För då vi klev upp såg jag att det hade regnat , men det var sol , men nu när jga kollar ut så är det mulet .


Nu måste jg springa till köket innan Milian river det.


 

Av wifeey - 8 juli 2011 22:35

När vi kom hem så bestämde Milian att han ville ha hamburgare så vi grillade hamburgade , gjorde potatis i ugn , dukade ute på filten och sen fixade ordning Milians pool och hade det supermysigt. Sen så hämnades Milian på mig då jag hällde vatten över honom, mammas lilla skitunge.

Gud vad jag älskar livet och denna underbara krabat!

       

Av wifeey - 8 juli 2011 22:28

Haha ja man kan ju nästan tro det. Har suttit ute på Lises baksida från klockan 10.00 till 16.00 medans barnen har badat , busit, sovit och ätit. Gud så underbart det var . Om vädret tillåter så gör vi om det eller hur Lise.

Lises svägerska och barn kom också dit och lekte .

         

Av wifeey - 8 juli 2011 20:02

Jag saknar er som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!! tänk vad snabbt dessa dagar gick. De var iaf de bästa dagarna på lääänge.

Ska försöka sammanfatta våra dagar lite kort med text och bilder.


Måndag

i måndags kom Emma B och hennes pojkvän Martin hit upp från Linköping. Jag for ner med mamma och hämtade upp dom på busstation. Haha både Martin och min mamma tyckte att jag och Emma betedde oss som vi inte hade setts på 10 år , men det kändes nästn som det 1,5 år sedan var det vi sågs.

När vi kom hem till mig så gick vi till Coop och handlade lite sen  fikade vi lite te och mackor och  myste vi medans Martin sjöng och spelade gitarr . Busungen ville också spela gitarr. Det blev en tidig kväll då de hade åkt buss och tåg hela dagen och var helt slut.

       


Tisdag

Vi klev upp tidigt och gjorde oss ordning för att ta en promenad till stan och visa den samt att Emma hittade lite att shoppa. 3 plagg för 50 kr var ju ett riktigt kap!

Efter stan så gick vi hem och tog det lite lugnt och såg lite film medans Milian sov .

När Milian vaknade gick vi ett tag till Leos och busade . Sen avslutade vi kvällen med mys och grillning ute i det underbara vädret och Emma provade att sätta in mitt löshår.

                       



Onsdag

Var en seg dag. Vi åt frukost och sen tog vi bara chillade fram till runt 2 tiden då begav vi oss till Nordanåparken för att leka med Milian , spela kubb och bara njuta av solen och värmen.

Efter vi hade varit där så drog vi oss ut på gravjakt. Efter graven morfar som det ska stå om i en bok . Efter 1,5 timmas letande hittade jag tillslut den så det blev lite fotografering och så sen så var vi så trötta i ben och huvud att det blev taxi hem och sen så var det dgs för det Martin har väntat på och vi med för den delen, Calskrove. En calzone som innehåller en hamburgare och Pommes.

vi trodde den skulle vara riktigt äcklig , men herregud så god den var , men jag orkade bara en halv sen var jag proppmätt, men Martin han åt 1 och en halv. Herregud vilken galning hehe.

                                 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards