Wifeey

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av wifeey - 7 juli 2011 20:45

Idag Torsdag var det en ledsam dag. Det var idag de skulle åka hem. 13.10 skulle bussen gå så vi klev upp tidigt så vi kunde äta frukost tillsammans sen gick vi till hundgården med Nataz och busade med honom.

             

Efter buset så var Nataz riktigt trött och då det ändå var så varmt ute så fick han stanna hemma medans vi följde dom till busstation och vinkade av dom.

För att minnas dessa underbara dagar så bestämde vi oss att ta en bild med oss alla tillsammans innan det var dags och säga adjö :(

  Sen var det dgs för kramar och säga hejdå och tårarna kom :( Vill inte att Emma skulle åka ville hon skulle stanna. Men vi har lovat varann att ses oftare . Hon är ju min Soulie och utan henne är jag inte hel  

     

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards