Wifeey

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av wifeey - 10 maj 2010 13:29

Tänkte att jag skulle skicka lite magsjuka till er nu när vi är friska, och jag verkar ha lyckats bra :) hihi.. Hoppas dem inte behöver lida lika länge som oss.. Kram


Oh vad snäll du är Sandra :P precis vad vi önskade oss.

Ja det hoppas jag med för det är inte alls kul:( Kram

Av wifeey - 10 maj 2010 09:56

Har haft fullt upp därför har jag inte bloggat och jag tror inte jag kommer hinna med mycket bloggande idag heller då både Andreas och Milian har åkt på magsjuka och kräks en massa.

Usch hatar magsjuka och jag hoppas att jag slipper det. Just nu så ligger iaf båda och sover så jag passar på att ta det lite lugnt och samlar krafter inför denna dag.

Ska koka blåbärssoppa till Milian för han är jättelös i magen också, stackars min vackra prins.


Får se om jag återkommer senare idag. Hoppas att ni där ute är friska och får en bra dag

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards