Wifeey

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av wifeey - 4 maj 2010 21:21

Morgondagen börjar med att jag ska följa med Milian till dagiset och vara där tills han slutar (de har föräldradag) . Efter det ska vi ta bussen in till stan och möta Emma S och sen till Skebo och hämta en reka samt kolla på tapeter.

Skebo står för allt förutom tapetseringen , men den biten ska jag och Emma sköta.

ÄNTLIGEN slipper jag den fula oranga tapeten i vardagsrummet! sen att den håller på att lossna från väggen gör inte saken bättre.


Nu ska jag återgå till Desperata Husfruar

Av wifeey - 4 maj 2010 19:43

 

Av wifeey - 4 maj 2010 18:00

                         

Av wifeey - 4 maj 2010 17:56

Nu är vi hemma igen och jag har hunnit duscha. jag hade sand överallt till och med i BH:n hur det nu har gått till , hehe.


Just nu väntar jag på att älskling ska komma hem från Coop så jag kan fixa med maten.


Bilder kommer i nästa inlägg

Av wifeey - 4 maj 2010 14:49

Nu ska jag och Milian gå till lekparken som ligger nära oss medans Andreas fixar hallen där nere .


Hörs sen med bilder

Av wifeey - 4 maj 2010 12:03

Milian älskar dom här kexen , men jag tycker bokstavligen att de smakar skit. Men det är tur att min prins är inte så kräsen som sin mamma , hehe


 


 

Av wifeey - 4 maj 2010 11:09

För någon dag sen tog vi bort bord och stolar och la dit en svart sopsäck och lät Milian gå lös med sin fingerfärg och så här såg det ut.


  Självklart skulle Milian först smaka på färgen för att se om den var någon god, som ni ser så tyckte han inte det.


  Helt lycklig för han får kladda


  Milian är så duktig , han målar både kropp och papper.


  High five pappa


 

Mamma , ge mig en kram


 

Milian i badkaret . Nu är det dags att bli ren och fin


Efter badet var jag så här ren och fräsch


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards