Wifeey

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av wifeey - 29 oktober 2011 16:49

Började morgonen med att jag och Milian gjorde en fin överasskningsfrukost med ljus för Andreas.

 

Sen efter frukost gjorde vi oss ordning och begav oss ner till stan. Då vi gick över bron så var det några med båt som fiskade och fick nyss napp , en gigantisk fisk och Milian var helt frälst för han älskar fiskar.


När vi kom ner på stan gick vi runt en sväng för Tivoligrejen på Vintergatan skulle inte börja förrän halv 12. Andreas köpte en Rosabandet magnet och då fick han en lott som han kunde tävla med.


När klockan var halv 12 fick barnen köa för popcorn och sockervadd som det delade ut gratis. Först åt Milian popcorn sen åt han sockervadd.


   


Efter ett tag kom också en clown. Milian tyckte först att clownen var läskig så han gömde sig under filten och det upptäckte clownen så han gömdes under filten med Milian och då tyckte Milian sen att han var jätterolig och garavde som en tok åt allt bus han gjorde.


 


Milian charmade clownen som fan och det busade och sprang runt och lekte . Milian var helt slut sen och var så nöjd.Alexander som clownen hette tror jag också hade kul med Milian och var nog nöjd.

Nu är vi alal här hemma helt slut så det blir en dusch för mig , ut med hunden och sen krypa ner under filten framför tvn och bara känna lugnet.


       

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards