Wifeey

Alla inlägg den 4 september 2012

Av wifeey - 4 september 2012 13:38

Igår så ringde Carmen och frågade om vi skulle ses med hundarna , men jag hade inte så mycket ork så jag sa först senare , men efter en stund ringde jag upp henne och sa att Nataz har för mycket energi och jag för lite ork så vi kan väl släppa dom i hundgården  och det gjorde vi. Gud vad de busade och var sen helt slut , så skönt.


     


Lägger in en film också från buset igår


Sen på kvällen så var det Norrsken, och ett riktigt määktigt ett . Både jag och Stina försökte fota, men det gick inte alls bra utan bilderna blev helt svarta:(


Av wifeey - 4 september 2012 09:52

Då batteriet dog så blev det plötsligt avslut .


Av wifeey - 4 september 2012 09:08

Idag är Milian på dagis. De ringde oss halv 8 och sa att de har gympa idag och att han måste börja halv 9 istället för 9.

Milian var riktigt peppad på att få gå till dagis och att han får äntligen använda sina inneskor eller som han kallar dom springskor.

Medans vi gick till dagis så ville han att jag skulle filma honom så det var bara att ta med sig filkameran då vi gick.


När vi kom till dagis så berättade de om ett nytt system de ska ha på prov ett år , en pekskärm där barnen trycker på sitt namn för att klicka in sin närvaro sen att man kan online lägga upp sitt schema, lämna meddelanden till personalen , anmäla frånvaro.  För oss passar detta perfekt så jag hoppas fler föräldrar tycker det så det fortsätter.


 

Milian var så stolt över att han skulle ha gympa fast han visste inte vad det är för något , sötunge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards