Wifeey

Alla inlägg den 5 september 2012

Av wifeey - 5 september 2012 09:22

Godmorgon . Idag är det en superunderbar höstdag. Hoppas att hösten fortsätter så här.

Har iaf lämnat Milian på dagis och även denna gång så sa han åt mig att ta med mig filmkameran så jag kunde filma honom. Vet inte om han ska göra en dokumentär om promenader till dagis eller om han tränar för sin blivande karriär som filmstjärna.

   

Ska nu njuta av lugnet innan det är dags för dagens måsten. Är inte kry än och jag börjar bli galen för minsta lilla så tappar jag energi. Ska också höra mig till Carmen för att se när vi ska ses.

 


peace out



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Skapa flashcards