Wifeey

Alla inlägg den 2 september 2012

Av wifeey - 2 september 2012 09:11

Tänkte tipsa om en hiphopduo som kommer ifrån Dalen , Stockholm där jag är uppväxt. Södrasidan heter dom och här är deras nya låt Fånga Dagen.

 

Av wifeey - 2 september 2012 07:54

Usch ingen bra morgon. Jag är fortfarande sjuk och min hals gör jätteont,Milian som jag trodde var påo att bli frisk vaknade med att han hade svårt att andas och nästan ingen röst kvar och Andreas vaknade och var jätteförkyld. Det som är jobbigaste med den här förkylning är att man tappar all ork så vi får se om jag tar mig till tvättstugan för jag har tvättid i eftermiddag.

Ja just det Milian hittade sitt kvällsnöje igår . Han upptäckte sin skugga och började göra olika gester och grimaser och dog av skratt.

Nu ska jag ge Nataz frukost sen krypa ut med honom .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer i min blogg
 Videoinlägg
 Bilder
 Outfits
 Recept
 Frågestund
 Jag tipsar
 Musik
 Vardagen
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Bloggar

klocka

Bloggkeen

Wifeey

Bloggerfy

:)

Reklam

BannerFans.com

Ovido - Quiz & Flashcards